Jak nakupovat

Vyhledání zboží

Pole pro vyhledání produktu naleznete v horní části obrazovky, nad menu s produkty. Tento nástroj velmi urychlí hledání určitého produktu.

Řazení a výběr zboží

Kategorie zboží naleznete seřazeny v horní a levé části obrazovky. Kategorii zboží, které Vás zajímá, vyberete kliknutím na příslušný název. Po otevření vybrané kategorie si již můžete kliknutím na obrázek nebo nadpis produktu otevřít detail každé položky. V detailu je podrobný popis a fotografie produktu s možností přidat zboží do košíku – kliknutím na košík produkt objednáte.

Vložení do košíku

Vybrané zboží vložíte do košíku stisknutím tlačítka „Přidat do košíku“. V případě, že máte všechno zboží v košíku, tak klikněte na tlačítko „Pokračovat do košíku“, které naleznete v košíku, v pravém horním rohu. Po jeho stisknutí se Vám zobrazí Váš nákupní košík, ve kterém můžete měnit počet kusů objednaných položek, mazat položky nebo vyprázdnit celý košík. Poté můžete pokračovat v nákupu nebo dokončit objednávku. Pokud se rozhodnete pokračovat v nakupování, v pravém horním rohu uvidíte cenu dosavadního nákupu a kdykoliv se můžete vrátit do košíku.

Dokončení objednávky

Klikněte na košík v pravém horním rohu pro vstup do košíku.

  • 1) NÁKUPNÍ KOŠÍK – Zde máte možnost editovat vybrané zboží, případně vložit slevový kupón. Po zkontrolování pokračujte kliknutím na tlačítko „Pokračovat k platbě“.
  • 2) DOPRAVA & PLATBA – V tomto kroku vyberte dopravce, který vám nejvíce vyhovuje a způsob preferované platby a pokračujte kliknutím na tlačítko „Pokračovat“. 
  • 3) INFORMACE - V posledním kroku je potřeba vyplnit údaje pro dokončení Vaší objednávky (e-mail, jméno, adresu, telefon a datum narození). Do poznámky můžete připsat upřesňující informace, otázky, .. . Pro dokončení objednávky je nutné zatrhnout pole „Prohlašuji, že jsem starší 18ti let,...“ a pole „Souhlasím se všeobecnými obchodními podmínkami...“. Dále máte také možnost zatrhnout souhlas se zasíláním obchodního sdělení. Získáte tak možnost být pravidelně informováni o akcích a novinkách v našem e-shopu. Pro dokončení objednávky klikněte na tlačítko „Odeslat objednávku“.

Registrace

V našem e-shopu se můžete také zaregistrovat. Ať už z důvodu jednoduššího nákupu bez opětovného vkládání Vašich údajů, či pro získání mnoha výhod a slev v budoucnu. Registrovat se můžete kliknutím na tlačítko „PŘIHLÁŠENÍ“, které je v pravém rohu. Po stisknutí tlačítka se Vám otevře krátký registrační formulář, který vyplníte a poté stisknete tlačítko „REGISTROVAT“. Nyní jste již zaregistrováni a stačí se při každém nákupu jen přihlásit bez nutnosti opětovného vkládání Vašich údajů.

Přihlášení

Pokud jste již registrovaným zákazníkem, stačí se před, nebo během nakupování přihlásit. Přihlásíte se zadáním Vašeho emailu a hesla v rámečku „PŘIHLÁŠENÍ“ v horním pravém rohu obrazovky. Stisknutím tlačítka „PŘIHLÁSIT SE“ se přihlásíte a můžete pohodlně nakupovat.

Registrace na webu MixVape.cz a ověření veku

Co je ověření veku a k čemu slouží?

Ověření věku na webové stránce je proces, který slouží k potvrzení, zda je návštěvník stránky dostatečně starý pro přístup k obsahu, který je omezený věkem (např. obsah pro dospělé nebo hry s věkovým omezením).

Webové stránky mohou používat různé metody ověření věku, včetně zadání data narození, přihlášení přes sociální média nebo ověření prostřednictvím platební karty.

Ověření věku je důležité zejména u stránek, které se zaměřují na dospělé nebo na produkty a služby, které jsou vhodné pouze pro určitou věkovou skupinu.

Čím jsou právě naše tabákové výrobky, které se prodávají dle zákona o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek (někdy také protikuřácký zákon) je zákon č. 65/2017 Sb., který upravuje opatření k ochraně před škodami působenými užíváním návykových látek a působnost správních úřadů a územních samosprávných celků při přijímání a provádění opatření podle tohoto zákona.

Dle tohoto zákona je zakázáno prodávat tabákové výrovky osobám mladším 18 let.

Proto abyste mohli u nás na e-shopu objednávku zanechat, je potřeba se zaregistrovat pomoci ověření veku:

• Při registraci prosíme o zaslání fotografie originálu dokumentu pro prokázání Vašeho věku.

• Jakmile nám dorazí email o nove registrace, v průběhu 5 minut ověříme Vaší zletilost a dokončíme Vám registrace.

• Hned můžete nakupovat a užívat Vaše oblíbené vape-produkty!

Naposled, bychom Vás chtěli informovat, že takové ověření se děla jenom jednou a navždy, abyste mohli i nadále v klidu objednávat již bez žádných registraci.

FAQ - často kladené otázky
Informace o nakupování
Dostanu stejnou položku jako na obrázku?

Vynakládáme maximální úsilí, abychom našim zákazníkům poskytli produkty, které vypadají přesně jako obrázky zobrazené na našich webových stránkách. Mějte však na paměti, že barvy nemusí být na fotografiích přesné. Výrobce také může bez upozornění změnit vzhled produktu.

Kde mohu vidět prodejní doklad?

Potvrzení o prodeji bude zasláno na váš e-mail.

Informace o platbě
Jak mohu zadat svou objednávku?

Zadejte objednávku prostřednictvím nákupního košíku webu.

Jak můžu sledovat aktuální stav mé objednávky?

Náš tým vás e-mailem bude informovat o přijetí objednávky a předání dopravci. Balíčky obvykle expedujeme do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

Jak zjistím, že je objednávka potvrzena?

Po dokončení objednávky vyčkejte na přesměrování na naše stránky, kde vám potvrdíme, že vše proběhlo v pořádku. Také vždy posíláme potvrzovací e-mail.

Záruka a vrácení zboží
Jak mohu zboží vrátit – odstoupit od smlouvy?

Po obdržení objednaného zboží máte 14 dnů na to si zboží prohlédnout a vyzkoušet. Jen pozor. Zboží můžete zkoušet jen takovým způsobem, jakým byste si ho zkoušeli v kamenném obchodě. Pokud byste ho spíše používali – nikoli jen zkoušeli (zboží bude poškozené, opotřebené nebo jinak znehodnocené) a poté ho ve 14denní lhůtě vrátili, jsme oprávněni po Váš žádat náhradu za snížení hodnoty zboží. Pokud objednané zboží neodpovídá Vašim představám, můžete nám ho vrátit – odstoupit od smlouvy. Učinit tak můžete ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Nemusíte ani uvádět důvod. Stačí, pokud nám odstoupení v této lhůtě odešlete (pokud ho například posíláte poštou, může nám být doručeno i později). Odstoupit můžete prostřednictvím vzorového formuláře, který je k dispozici zde. Můžete nám ho poslat e-mailem na adresu info@mixvape.cz nebo poštou na adresu Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město. Odstoupení můžete provést i osobně na adrese Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město, nebo telefonicky na čísle (+420) 777 993 320. Je zapotřebí, abyste nám do 14 dnů od odstoupení od smlouvy poslali zboží zpátky, a to včetně veškerého příslušenství. Pošlete ho prosím na adresu Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město. Náklady spojené s vrácením zboží hradíte Vy. Pokud byste nám nevrátili zboží s veškerým příslušenstvím, jsme oprávněni po Váš žádat náhradu za snížení hodnoty zboží. Uhrazené peněžní prostředky Vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení. Ne však dříve, než nám zboží vrátíte nebo prokážete, že jste ho odeslali zpět. Od smlouvy nemůžete odstoupit, pokud jsme Vám dodali zboží v zapečetěném obalu a Vy jste jej z obalu vyňali. Z důvodu ochrany zdraví a z hygienických důvodů není možné takové zboží vrátit. Právo odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě máte pouze v případě, pokud jste zboží zakoupili jako spotřebitel. Více informací o odstoupení od smlouvy je k dispozici v čl. 6 VOP.

Jak mohu zboží reklamovat?

Odpovídáme za to, že zboží nemá při převzetí vady. Pokud jste zboží zakoupili jako spotřebitel, můžete ho reklamovat ve lhůtě 2 let od jeho převzetí. Pokud jste si zakoupili použité zboží, lhůtu k reklamaci můžeme zkrátit na 1 rok. Zboží můžete reklamovat písemně nebo osobně na adrese Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město nebo na adrese Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, nebo dále e-mailem zaslaným na adresu info@mixvape.cz i telefonicky na čísle (+420) 777 993 320. Při reklamaci prosím zboží pošlete na adresu Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město. Jako spotřebitel můžete v rámci reklamace požadovat: - dodání nového zboží bez vady; - opravu zboží; - přiměřenou slevu z kupní ceny nebo - odstoupit od smlouvy. Ne všechny způsoby vyřízení reklamace můžete po nás bez dalšího požadovat. Podmínky si prosím přečtěte v našich VOP. Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme a informujeme Váš o ní nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Pokud bychom tak neučinili, jste oprávněni odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu. Více informaci o reklamaci jsou k dispozici v čl. 7 VOP.

Poskytujete záruku?

Ano, na některé zboží Vám poskytujeme záruku. Pokud Vám poskytujeme záruku a zboží jste zakoupili jako spotřebitel, nejpozději při převzetí zboží Vám vydáme záruční list. Zárukou se zavazujeme, že Vás uspokojíme nad rámec Vašich zákonných práv z vadného plnění (reklamaceú, pokud zboží nebude mít vlastnosti uvedené v prohlášení o záruce – záručním listu. Zejména Vám vrátíme kupní cenu, vyměníme zboží nebo jej opravíme anebo v této souvislosti Vám poskytneme službu. Pokud se Vám zaručíme, že si zboží po určitou dobu při obvyklém použití uchová své funkce a výkonnost, platí, že máte ze záruky alespoň právo na dodání nového zboží bez vad nebo na opravu zboží. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti zboží na obalu zboží. Vadu krytou zárukou nám musíte vytknout ve lhůtě určené délkou záruční doby. Záruku můžete uplatnit písemně nebo osobně na adrese Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město, nebo dále e-mailem zaslaným na adresu info@mixvape.cz i telefonicky na čísle (+420) 777 993 320. Více informaci o záruce jsou k dispozici v čl. 8 VOP.