Jaké jsou výhody opakovaně použitelných cartridgí pro POD systémy?

Jaké jsou výhody opakovaně použitelných cartridgí pro POD systémy?

Jedním z oblíbených typů e-cigaret jsou POD systémy. Jejich používání je snadné a pohodlné, nabízejí řadu modelů a jsou za rozumnou cenu. Tato zařízení jsou optimální pro lidi, kteří teprve začínají svou cestu ve světě vapingu, i pro zkušené vapingové nadšence, kteří chtějí přejít z tradičních e-cigaret, kde tank plníte ručně, na POD systém s vyměnitelnými cartridgemi. Konstrukce takového zařízení je tvořena jedinou jednotkou, která kombinuje baterii a vyměnitelnou cartridge. Tento prvek je komplexem tanku s liquidem a vaporizéru se spirálkou.

Atraktivita vapovacího systému spočívá v tom, že nevyžaduje pravidelnou výměnu tanku a spirálky, údržbu spirálky ani jiné práce pro udržbu. Stačí včas dobít baterii a vyměnit cartridge, pokud dojde kapalina nebo vaporizér začne špatně fungovat.

Jaké náplně jsou k dispozici?

Výrobci vape produktů vyrábějí následující hlavní typy cartridgí pro POD systémy:

Uzavřené nebo jednorázové pody. Komponenty tohoto typu jsou dodávány z výroby s nádobkou naplněnou hotovou směsí. Konstrukce výrobku nepočítá s dalším doplňováním. Proto je nutné ji po spotřebování veškeré kapaliny v nádržce vyměnit. Sortiment příchutí kapalin doplňovaných do cartridge jednorázových POD systémů je dostatečně velký. Můžete si vybrat jakoukoliv příjemnou příchuť. Jednou z vlastností těchto výrobků je, že je nelze nijak vyrábět ani upravovat, proto se nazývají uzavřené.

Otevřené pody (opakovaně použitelné). Modely s cartridgem tohoto typu jsou výrobcem dodávány prázdné pro doplnění e-liquidu. Majitel si cartridge doplní sám, což značně rozšiřuje škálu příchutí a vůní liquidu použitého pro tvorbu páry. Konstrukce je navržena pro vícenásobné cykly doplňování. Otevřený typ tohoto výrobku navíc nabízí možnost nejen doplňovat cartridge liquidem (zakoupenou nebo vlastnoručně vyrobenou), ale také provádět další úkony s vaporizérem nebo žhavícími spirálky.

Použití uzavřeného i otevřeného typu náhradních náplní má své výhody. Například uzavřené POD systémy mají následující výhody:

  • Úspora peněz za nákup lahviček s různými příchutěmi, spirálek nebo žhavicích hlaviček pro vaporizér a dalšího příslušenství.
  • Úspora času stráveného přípravou a mícháním e-liquidui pro vapování, plněním cartridge, výměnou spirálek, údržbou atomizéru atd.
  • Z nevýhod je třeba zmínit pouze nemožnost doplnit si oblíbenou tekutinu pro vapování. Přestože výrobci vyrábějí poměrně širokou škálu jednorázových náplní s příchutěmi pro každou chuť, což umožňuje každému vaperovi vybrat si tu nejlepší variantu.

images

Když už jsme u výhod otevřených, opakovaně použitelných cartridgí pro POD systémy, zaměřme se na následující:

- Možnost opětovného plnění Vašeho oblíbeného liquidu. Díky tomu, že máte několik otevřených cartridgí, můžete každou z nich naplnit jinou příchutí liquidu. Díky tomu můžete náhradní prvek rychle znovu nainstalovat do svého zařízení a vychutnat si chuť liquidu, který nejlépe vyhovuje Vaší aktuální náladě.

- Lze používat opakovaně.

- Pod je navržen tak, aby Vám umožnil pracovat na Vašem vaporizéru, vyměňovat žhavící hlavičky a další.

Pokud jde o tvar, velikost otevřených a uzavřených cartridgí, ve většině případů mají obdélníkový tvar a kompaktní rozměry. To závisí na modelu e-cigrety, pro který jsou tyto komponenty určeny.

Mezi výhody společné oběma typům vyměnitelných součástí systému POD patří to, že jejich konstrukce neumožňuje únik liquidu. Kromě toho se aktivace vapování provádí automaticky potahováním.

Četné reference lidí, kteří přešli z klasických e-cigaret na zařízení s výměnnými náplněmi, potvrzují, že doplňování náplně je mnohem pohodlnější a rychlejší než totéž s atomizérem.

Jak často je nutné měnit cartridge v uzavřeném nebo jednorázovém POD systému? V případě vyjímatelných součástí uzavřeného typu je třeba je vyměnit po úplném vypotřebování kapaliny.

Otevřené cartridge lze používat opakovaně, protože je možné je doplňovat. Četnost výměny závisí přímo na individuálních vlastnostech majitele, výkonu vapování a parametrech samotného cartridge. V průměru se pohybuje od dvou do pěti dnů.

U opakovaně použitelných, otevřených cartridgí se po prvním naplnění doporučuje počkat 10 minut, aby se liquid napustil a řádně navlhčil vatičku.

Jak dlouho cartridge vydrží?

Praxe ukazuje, že tento typ spotřební součásti pro POD systémy vydrží od několika dnů (v případě uzavřeného typu cartridge) až po několik týdnů (otevřený typ cartridge).

Proč vyměňovat opakovaně použitelný cartridge za nový, když zvenku vypadá v pořádku? Odborníci doporučují její výměnu, pokud nastanou následující faktory:

Během vapování se objevila nepříjemná chuť.

Snížení objemu páry.

Známky netěsnosti.

Jakýkoli z těchto příznaků je dobrým důvodem k instalaci nového cartridge.

FAQ - často kladené otázky
Informace o nakupování
Dostanu stejnou položku jako na obrázku?

Vynakládáme maximální úsilí, abychom našim zákazníkům poskytli produkty, které vypadají přesně jako obrázky zobrazené na našich webových stránkách. Mějte však na paměti, že barvy nemusí být na fotografiích přesné. Výrobce také může bez upozornění změnit vzhled produktu.

Kde mohu vidět prodejní doklad?

Potvrzení o prodeji bude zasláno na váš e-mail.

Informace o platbě
Jak mohu zadat svou objednávku?

Zadejte objednávku prostřednictvím nákupního košíku webu.

Jak můžu sledovat aktuální stav mé objednávky?

Náš tým vás e-mailem bude informovat o přijetí objednávky a předání dopravci. Balíčky obvykle expedujeme do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

Jak zjistím, že je objednávka potvrzena?

Po dokončení objednávky vyčkejte na přesměrování na naše stránky, kde vám potvrdíme, že vše proběhlo v pořádku. Také vždy posíláme potvrzovací e-mail.

Záruka a vrácení zboží
Jak mohu zboží vrátit – odstoupit od smlouvy?

Po obdržení objednaného zboží máte 14 dnů na to si zboží prohlédnout a vyzkoušet. Jen pozor. Zboží můžete zkoušet jen takovým způsobem, jakým byste si ho zkoušeli v kamenném obchodě. Pokud byste ho spíše používali – nikoli jen zkoušeli (zboží bude poškozené, opotřebené nebo jinak znehodnocené) a poté ho ve 14denní lhůtě vrátili, jsme oprávněni po Váš žádat náhradu za snížení hodnoty zboží. Pokud objednané zboží neodpovídá Vašim představám, můžete nám ho vrátit – odstoupit od smlouvy. Učinit tak můžete ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Nemusíte ani uvádět důvod. Stačí, pokud nám odstoupení v této lhůtě odešlete (pokud ho například posíláte poštou, může nám být doručeno i později). Odstoupit můžete prostřednictvím vzorového formuláře, který je k dispozici zde. Můžete nám ho poslat e-mailem na adresu info@mixvape.cz nebo poštou na adresu Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město. Odstoupení můžete provést i osobně na adrese Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město, nebo telefonicky na čísle (+420) 777 993 320. Je zapotřebí, abyste nám do 14 dnů od odstoupení od smlouvy poslali zboží zpátky, a to včetně veškerého příslušenství. Pošlete ho prosím na adresu Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město. Náklady spojené s vrácením zboží hradíte Vy. Pokud byste nám nevrátili zboží s veškerým příslušenstvím, jsme oprávněni po Váš žádat náhradu za snížení hodnoty zboží. Uhrazené peněžní prostředky Vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení. Ne však dříve, než nám zboží vrátíte nebo prokážete, že jste ho odeslali zpět. Od smlouvy nemůžete odstoupit, pokud jsme Vám dodali zboží v zapečetěném obalu a Vy jste jej z obalu vyňali. Z důvodu ochrany zdraví a z hygienických důvodů není možné takové zboží vrátit. Právo odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě máte pouze v případě, pokud jste zboží zakoupili jako spotřebitel. Více informací o odstoupení od smlouvy je k dispozici v čl. 6 VOP.

Jak mohu zboží reklamovat?

Odpovídáme za to, že zboží nemá při převzetí vady. Pokud jste zboží zakoupili jako spotřebitel, můžete ho reklamovat ve lhůtě 2 let od jeho převzetí. Pokud jste si zakoupili použité zboží, lhůtu k reklamaci můžeme zkrátit na 1 rok. Zboží můžete reklamovat písemně nebo osobně na adrese Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město nebo na adrese Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, nebo dále e-mailem zaslaným na adresu info@mixvape.cz i telefonicky na čísle (+420) 777 993 320. Při reklamaci prosím zboží pošlete na adresu Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město. Jako spotřebitel můžete v rámci reklamace požadovat: - dodání nového zboží bez vady; - opravu zboží; - přiměřenou slevu z kupní ceny nebo - odstoupit od smlouvy. Ne všechny způsoby vyřízení reklamace můžete po nás bez dalšího požadovat. Podmínky si prosím přečtěte v našich VOP. Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme a informujeme Váš o ní nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Pokud bychom tak neučinili, jste oprávněni odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu. Více informaci o reklamaci jsou k dispozici v čl. 7 VOP.

Poskytujete záruku?

Ano, na některé zboží Vám poskytujeme záruku. Pokud Vám poskytujeme záruku a zboží jste zakoupili jako spotřebitel, nejpozději při převzetí zboží Vám vydáme záruční list. Zárukou se zavazujeme, že Vás uspokojíme nad rámec Vašich zákonných práv z vadného plnění (reklamaceú, pokud zboží nebude mít vlastnosti uvedené v prohlášení o záruce – záručním listu. Zejména Vám vrátíme kupní cenu, vyměníme zboží nebo jej opravíme anebo v této souvislosti Vám poskytneme službu. Pokud se Vám zaručíme, že si zboží po určitou dobu při obvyklém použití uchová své funkce a výkonnost, platí, že máte ze záruky alespoň právo na dodání nového zboží bez vad nebo na opravu zboží. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti zboží na obalu zboží. Vadu krytou zárukou nám musíte vytknout ve lhůtě určené délkou záruční doby. Záruku můžete uplatnit písemně nebo osobně na adrese Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město, nebo dále e-mailem zaslaným na adresu info@mixvape.cz i telefonicky na čísle (+420) 777 993 320. Více informaci o záruce jsou k dispozici v čl. 8 VOP.