Běžné problémy s jednorázovými elektronickými cigaretami Elf Bar.

Elektronické cigarety od čínské společnosti Elf Bar jsou oblíbené mezi nadšenci vapingu po celém světě.

Sortiment výrobce zahrnuje převážně jednorázové PODy, které jsou plněny nikotinovou soli.

Vyznačují se lakonickým designem, snadným používáním, širokou nabídkou příchutí. Uživatelé se však při používání těchto jednorázových cigaret často setkávají s problémy.

Pokud jste si zakoupili vadný kus Elf Bar, nebudete ho moci používat. Závada je nejčastěji spojena s vadnou baterií. V takovém případě uživatel nebude moci zařízení zapnout a začít vapovat.

Typickým příznakem problému s baterií je blikající kontrolka na spodní části e-cigarety. V některých případech se indikátor nerozsvítí vůbec. Pokud zařízení Elf Bar nefunguje, nepropadejte předčasné panice. Některé problémy lze vyřešit poměrně snadno.

Co dělat, když z jednorázové e-cigarety nemůžete potáhnout?

Pokud z Elf Baru nemůžete potáhnout, existuje několik pravděpodobných příčin.

  • Jednou z nich je poškozená nebo vybitá baterie.
  • Další příčina je nedostatek e-liquidu. V označení zařízení jsou čísla 550, 600 která znamenají počet potenciálních potahů nebo kapacitu baterie. Můžete tak zhruba odhadnout, kdy Vám dojde liquid.
  • Někdy je problém způsoben znečištěním atomizéru, kompaktního generátoru páry, který ho dodává.

Co dělat, když tyčinka Elf Bar prská?

Pokud Váš přístroj Elf Bar při potahování prská, příčinou je kontakt mezi liquidem a žhavicí spirálkou. Vysoce zahřátá spirálka je vystavena působení kapaliny, která se rychle odpařuje, což má za následek prskání.

Pokud přístroj prská pouze v okamžiku potahování, jedná se o variantu normy - problém není třeba odstraňovat. Pokud přístroj prská a uvolňuje páru i po potažení, je třeba přístroj vyměnit. Někdy je pískání a jiné podivné zvuky způsobeny konfigurací vzduchové trysky. V takovém případě můžete zkusit otočit foukací kroužek mírně doprava nebo doleva.

Elf Bar RF350: Kontrolka nabíjení nesvítí. Pokud se kontrolka nabíjení nerozsvítí, je baterie s největší pravděpodobností vybitá. V takovém případě nemůže vaper tahat.

Jediným řešením je zakoupení nového zařízení.

rf-350-elf-bar

Proč se Elf Bar rychle vybíjí?

Někteří uživatelé, kteří vapují v chladnějším počasí, si všimli, že se zařízení Elf Bar rychle vybíjí. Baterie se rychle vybíjí při nižších teplotách (minus 10 °C až plus 10 °C).

Další pravděpodobnou příčinou je vadná nebo stará (více než 1-2 roky stará) baterie. Řešením je její výměna. Kontrolka na jednorázové cigaretě bliká. Pokud kontrolka na e-cigaretě Elf Bar bliká, znamená to, že baterie je vybitá.

Abyste mohli obnovit provoz zařízení, musíte ji nabít. Chcete-li baterii nabít, musíte otevřít pouzdro. Jednorázová e-cigareta je určena k jednorázovému použití, takže nemá možnost dobíjení. Stává se však, že tekutina není zcela spotřebována a baterie je již vybitá.

Co je třeba udělat: K otevření pouzdra zařízení použijte nůž. Odstraňte lepicí pásku použitou k izolaci baterie. Nabijte baterii pomocí 3,7V lithiové nabíječky. Pokud máte zkušenosti s manipulací s elektrickými přístroji, otevřete pouzdro zařízení a nabijte baterii.

V opačném případě je lepší koupit novou elektronickou cigaretu. Dalším důvodem blikání kontrolky je příliš dlouhé potahování. Některá zařízení mají ochrannou funkci, která spustí blikající kontrolku, pokud se doba potáhnutí páry prodlouží.

Problém lze vyřešit jednoduše zkrácením doby potahu. Jednorázová cigareta po potáhnutí pokračuje v činnosti. Situace, kdy přístroj sám pokračuje v činnosti, je často způsobena závadou na snímači tahu.

Za normálních okolností snímač aktivuje rozprašovač, který při změně tlaku vzduchu během potahování začne vytvářet páru. Pokud je snímač tahu poškozen, jednorázová cigareta pokračuje v odpařování, i když uživatel neinhaluje. Řešením je výměna zařízení. Co dělat, pokud zařízení Elf Bar špatně potahuje? Pokud dochází k problémům s vapováním, je možné, že při vapování zakrýváte rukou foukací nástavec. Jedná se o speciální otvor ve spodu, který má za úkol přivádět proud vzduchu k žhavící spirálce. Chcete-li problém odstranit, musíte zařízení během používání držet jinak. Nízká produkce páry je také způsobena nedostatkem liquidu v cartridgi. Tento problém nelze odstranit svépomocí - jednorázové cartridge nelze znovu naplnit.

Další možnou příčinou je vadná nebo vybitá baterie.

elf-bar

Další běžné problémy. Občas se u uživatelů vyskytnou problémy s nedostatečným množstvím pary. To je obvykle způsobeno snížením objemu baterie. Jediným řešením je zakoupení nové e-cigarety. Pokud kontrolka bliká současně s nízkým objemem páry, je jasnou příčinou problému vybitá baterie.

Případy, kdy Elf Bar explodoval, lze spočítat na prstech. Podle statistik k takovým incidentům dochází s četností 1 z 10 milionů.

Příčiny výbuchu souvisejí s nesprávnou montáží nebo nabíjením zařízení. Použití vadné, poškozené baterie riziko zvyšuje. Výbuch může vyvolat také nesprávné používání přístroje. Aby mohla e-cigareta produkovat páru, musí být kapalina zahřátá. Nadměrné zahřívání vaporizéru může poškodit izolaci baterie, což může způsobit zkrat a výbuch. Když uživatel stiskne tlačítko spuštění na přístroji, elektrický obvod se obnoví.

Napájení je přivedeno do ohřívače spirály. Pokud dojde z jakéhokoli důvodu k trvalému zkratu elektrického obvodu v systému, hrozí vysoké riziko negativních následků. Ke zkratu může dojít, když se zařízení dostane do kontaktu s jakýmikoliv kovovými předměty - klíče, mince, přívěsky na klíče - které skončily s vapem v tašce nebo kapse uživatele.

Jak zabránit výbuchu a dalším poruchám: Kupujte e-cigarety v důvěryhodném obchodě.

Prodejci, kteří se zaměřují na zvyšování počtu zákazníků a zisků, dbají na kvalitu prodávaných výrobků.

Seznamte se s návodem k použití a dodržujte všechna doporučení výrobce. Nepoužívejte zařízení, pokud jsou na něm zjevné známky poškození (únik tekutiny, praskání, silné zahřívání těla při vapování).

Přístroj přenášejte ve speciálním pouzdře. Neotevírejte pouzdro zařízení, pokud nemáte speciální znalosti a dovednosti pro práci s elektrickými zařízeními. Nezřídka se stává, že uživatelé při používání vape pociťují hořkost v ústech. To je obvykle způsobeno snížením množství kapaliny v cartridge na kritickou úroveň. Řešením je zakoupení nového zařízení.

FAQ - často kladené otázky
Informace o nakupování
Dostanu stejnou položku jako na obrázku?

Vynakládáme maximální úsilí, abychom našim zákazníkům poskytli produkty, které vypadají přesně jako obrázky zobrazené na našich webových stránkách. Mějte však na paměti, že barvy nemusí být na fotografiích přesné. Výrobce také může bez upozornění změnit vzhled produktu.

Kde mohu vidět prodejní doklad?

Potvrzení o prodeji bude zasláno na váš e-mail.

Informace o platbě
Jak mohu zadat svou objednávku?

Zadejte objednávku prostřednictvím nákupního košíku webu.

Jak můžu sledovat aktuální stav mé objednávky?

Náš tým vás e-mailem bude informovat o přijetí objednávky a předání dopravci. Balíčky obvykle expedujeme do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

Jak zjistím, že je objednávka potvrzena?

Po dokončení objednávky vyčkejte na přesměrování na naše stránky, kde vám potvrdíme, že vše proběhlo v pořádku. Také vždy posíláme potvrzovací e-mail.

Záruka a vrácení zboží
Jak mohu zboží vrátit – odstoupit od smlouvy?

Po obdržení objednaného zboží máte 14 dnů na to si zboží prohlédnout a vyzkoušet. Jen pozor. Zboží můžete zkoušet jen takovým způsobem, jakým byste si ho zkoušeli v kamenném obchodě. Pokud byste ho spíše používali – nikoli jen zkoušeli (zboží bude poškozené, opotřebené nebo jinak znehodnocené) a poté ho ve 14denní lhůtě vrátili, jsme oprávněni po Váš žádat náhradu za snížení hodnoty zboží. Pokud objednané zboží neodpovídá Vašim představám, můžete nám ho vrátit – odstoupit od smlouvy. Učinit tak můžete ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Nemusíte ani uvádět důvod. Stačí, pokud nám odstoupení v této lhůtě odešlete (pokud ho například posíláte poštou, může nám být doručeno i později). Odstoupit můžete prostřednictvím vzorového formuláře, který je k dispozici zde. Můžete nám ho poslat e-mailem na adresu info@mixvape.cz nebo poštou na adresu Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město. Odstoupení můžete provést i osobně na adrese Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město, nebo telefonicky na čísle (+420) 777 993 320. Je zapotřebí, abyste nám do 14 dnů od odstoupení od smlouvy poslali zboží zpátky, a to včetně veškerého příslušenství. Pošlete ho prosím na adresu Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město. Náklady spojené s vrácením zboží hradíte Vy. Pokud byste nám nevrátili zboží s veškerým příslušenstvím, jsme oprávněni po Váš žádat náhradu za snížení hodnoty zboží. Uhrazené peněžní prostředky Vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení. Ne však dříve, než nám zboží vrátíte nebo prokážete, že jste ho odeslali zpět. Od smlouvy nemůžete odstoupit, pokud jsme Vám dodali zboží v zapečetěném obalu a Vy jste jej z obalu vyňali. Z důvodu ochrany zdraví a z hygienických důvodů není možné takové zboží vrátit. Právo odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě máte pouze v případě, pokud jste zboží zakoupili jako spotřebitel. Více informací o odstoupení od smlouvy je k dispozici v čl. 6 VOP.

Jak mohu zboží reklamovat?

Odpovídáme za to, že zboží nemá při převzetí vady. Pokud jste zboží zakoupili jako spotřebitel, můžete ho reklamovat ve lhůtě 2 let od jeho převzetí. Pokud jste si zakoupili použité zboží, lhůtu k reklamaci můžeme zkrátit na 1 rok. Zboží můžete reklamovat písemně nebo osobně na adrese Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město nebo na adrese Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, nebo dále e-mailem zaslaným na adresu info@mixvape.cz i telefonicky na čísle (+420) 777 993 320. Při reklamaci prosím zboží pošlete na adresu Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město. Jako spotřebitel můžete v rámci reklamace požadovat: - dodání nového zboží bez vady; - opravu zboží; - přiměřenou slevu z kupní ceny nebo - odstoupit od smlouvy. Ne všechny způsoby vyřízení reklamace můžete po nás bez dalšího požadovat. Podmínky si prosím přečtěte v našich VOP. Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme a informujeme Váš o ní nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Pokud bychom tak neučinili, jste oprávněni odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu. Více informaci o reklamaci jsou k dispozici v čl. 7 VOP.

Poskytujete záruku?

Ano, na některé zboží Vám poskytujeme záruku. Pokud Vám poskytujeme záruku a zboží jste zakoupili jako spotřebitel, nejpozději při převzetí zboží Vám vydáme záruční list. Zárukou se zavazujeme, že Vás uspokojíme nad rámec Vašich zákonných práv z vadného plnění (reklamaceú, pokud zboží nebude mít vlastnosti uvedené v prohlášení o záruce – záručním listu. Zejména Vám vrátíme kupní cenu, vyměníme zboží nebo jej opravíme anebo v této souvislosti Vám poskytneme službu. Pokud se Vám zaručíme, že si zboží po určitou dobu při obvyklém použití uchová své funkce a výkonnost, platí, že máte ze záruky alespoň právo na dodání nového zboží bez vad nebo na opravu zboží. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti zboží na obalu zboží. Vadu krytou zárukou nám musíte vytknout ve lhůtě určené délkou záruční doby. Záruku můžete uplatnit písemně nebo osobně na adrese Ječná 13, 120 00 Praha – Nové Město, nebo dále e-mailem zaslaným na adresu info@mixvape.cz i telefonicky na čísle (+420) 777 993 320. Více informaci o záruce jsou k dispozici v čl. 8 VOP.